(пусто)
 
Валюта:
Каталог
Поиск
Блог / Новости
Голосование

 

 

 

English  Русский 
Язык:

  Яндекс.Метрика

ОПИС РЕГУЛЮВАННЯ ОКРЕМИХ ВУЗЛІВ ТА ЕЛЕМНТІВ ВЕЛОСИПЕДА

РЕГУЛЮВАННЯ СІДЛА Перед їздою необхідно встановити правильну висоту та положення сідла. Встановіть сідло досить високо, щоб п'яткою повністю прямої ноги торкатися педалі в самому низу обороту на одній лінії з підсидільною трубою. Це дасть таку висоту сідла, що коліно буде трошки зігнуте у нижній частині обороту педалі. Це дозволить не робити зайві рухи при кожному оберті шатунів. Це оптимальне значення для встановлення висоти сідла. Далі ви можете продовжити регулювання сідла більш точно, відповідно вашим вподобанням та стилю їзди. Фіксація сидіння по висоті забезпечується підсидільним ексцентриком, котрий встановлений у верхній частині підсидільною труби рами. Регулювання нахилу сідла забезпечується болтом в верхній частині підсидільного штиря. Для цього необхідно з початку послабити болт, потім виставити сідло, після чого затягнути болт підсидільного штиря.\r\nУВАГА! Ніколи не висовуйте підсидільнии штир вище обмежувальної мітки!

ПЕРЕМИКАННЯ ПЕРЕДАЧ Механізм перемикання передач складається з переднього перемикача, котрий перекидає ланцюг на одну з трьох передніх зірок системи шатунів, та заднього перемикача, котрий перекидає ланцюг по сіми (дев'яти) задніх зірках, що розташовані на втулці заднього колеса. Важелі керування перемиканням передач розташовані на кермі. Вони можуть бути як одним цілим з гальмівними ручками, так і зовсім окремими системами. Права монетка відповідає за перемикання задніх передач, відповідно ліва - за передні.\r\nУВАГА! Переконайтеся в правильному використанні передач під час їзди. Для того, щоб уникнути завчасного зносу ланцюгу та пошкодження ланцюга, касети та системи - звернуть увагу на те, щоб не було значного перекосу ланцюга, ніколи не використовуйте комбінації передач, котрі не рекомендовані. З метою зменшення зносу ланцюга та збільшення строку придатності механізму перемикання передач, зірок та ланцюга радимо перемикання передач здійснювати при мінімальному навантаженні. При покупці велосипеда механізм перемикання передач налаштований і готовий до роботи. Під час обкатки велосипеда може виникнути необхідність у точному регулюванні, котра здійснюється гвинтами регулювання. При перемиканні передач ланцюг має дуже плавно переходити по зіркам без різких механічних звуків. У випадку виникнення проблем з механізмом перемикання передач, радимо вам звернутися у майстерню або в магазин, де ви придбали велосипед.

ГАЛЬМА На гірському велосипеді зазвичай встановлені ободні гальма V-bгаке або дискові гальма. Вони відрізняються високою ефективністю. Гальмівні ручки встановлені на кермі: ліва - передні гальма, права - задні гальма. Оскільки гірський велосипед має вкорочену базу, тому для запобігання перекидання через кермо при гальмуванні, особливо на спусках - радимо більше зусилля прикладати на задні гальма (права гальмівна ручка) , а передніми лишень пригальмовувати. При покупці велосипеда гальма встановлені в робочому положенні та забезпечують надійну роботу. УВАГА! Використовуйте велосипед, тільки переконавшись у справності гальмівної системи. Можливих проблем позбавляйтеся за допомогою кваліфікованого спеціаліста у вело-майстернях. Невелике зношення колодок можна компенсувати регулюванням положення колодок гвинтами регулювання. Подальше використання сильно зношених колодок сприяє передчасному зношенню обода, тому колодки треба вчасно міняти. УВАГА! Невчасна заміна колодок може призвести до травмування!

АКЦИЯ- с первого августа до 31 декабря отправка товара по Украине, при условии предоплаты , осуществляется за наш счет.  список почтовых служб уточняйте по телефону.